اینجانب حسین رحیمی کلور در سال 1348 در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشودم و از همان زمان کودکی به دلیل علاقمندی به مناسبات دینی در جلسات قرآن و نهج البلاغه شرکت میکردم و قریب به 40سال است که به صورت تخصصی در کنار تدریس علوم مدیریتی به امر قرآن پژوهی و نهج البلاغه شناسی و شرکت در مناظره های دینی اشتغال دارم.
.کارشناسی زراعت و اصلاح نباتات از دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1375
.کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران در سال 1380
. دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور تهران در سال 1391
.عضو پیوسته انجمن بازرگانی کشور
.عضو پیوسته سازمان نظام مهندسی استان اردبیل
. نفر اول مسابقات اذان وزارت امور اقتصادی و دارایی سال1377
طرح پژوهش ملی (سازمان مالیاتی کشور)
بررسی وضعیت سلامت سازمانی در اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل و عوامل تاثیر گذار بر ارتقا آن(سال 1394)
2 - Investigating Factors Affecting the Purchase of Domestic Products in Iran: An Ethnocentrism Approach
دریافت مقاله
1 - Relationship between Social Responsibility, as an Ethical Factor and Corporate Image
دریافت مقاله
61 - واکاوی نقش تعدیلگری ویژگ یهای اکوسیستم کس بوکار هوشمند در رابطه بین تسهیم دانش و رشد کارآفرینی در صنعت گردشگر ی دریافت مقاله 60 - تبیین اثر مديريت دانش مشتری بر کیفیت نوآوری از طريق چابکي استراتژيک با نقش تعديل گر شدت رقابت: مطالعهای در شرکتهای تولیدکننده تجهیزات پزشکي دریافت مقاله 59 - ارائه مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش دریافت مقاله 58 - نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول دریافت مقاله 57 - تحلیل محتواي انواع نیوزجکینگ برندهاي گردشگري ایران مطالعه موردی برند علی بابا دریافت مقاله 56 - بررسی تأثیر کارآفرینی فناورانه ب ر رشد شرک تهای دان شبنیان ایرانی در حوزه فناوری زیستی، کشاورزی و مواد غذای ی با تأکید بر نقش میانجی دیجیتال یسازی و نوآور ی دریافت مقاله 55 - بررسی نقش جهت گیري استراتژیک بازاریاب ی سبز در پایدار ي زیست محیط ی اب نقش میانجی ظرفی ت جذب و نوآوري سبز دریافت مقاله 54 - فراتحلیل مطالعات تأث ی ر راهبرد بازاریا بي سبز بر عملکرد سازما ني دریافت مقاله 53 - فراتحلیل مطالعات تأثیر راهبرد بازاریابي سبز بر عملکرد سازماني دریافت مقاله 52 - تبیین روند تحوال ت ددریر زنجییة تأدین در دسیی هوشمندی: دطالعه دبتنی بی رورکید علمسنجی 51 - بررسی نقش جهت گیري استراتژیک بازاریاب ی سبز در پایدار ي زیست محیط ی اب نقش میانجی ظرفی ت جذب و نوآوري سبز دریافت مقاله 50 - الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز دریافت مقاله 49 - ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی دریافت مقاله 48 - وا کاوی نقش مدیریت ریسک مبتنیبر هوش مصنوعی در افزایش چابکی و قابلیتهای مهندسی مجدد زنجیرۀ تأمین 47 - تحلیل کاربرد واقعیت مجازي در گردشگري فرهنگی: یک رویکرد کتاب سنجی دریافت مقاله 46 - تأثیر ابعاد رهبری کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی زنان روستایی با تأکید بر آموزش کارآفرینی در استان اردبی ل دریافت مقاله 45 - پژوهشی الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز دریافت مقاله 44 - واکاوی چالش ها و فرصت های هوش مصنوعی بر توسعه کارآفرینی و رشد کسب وکارهای نوپا 43 - طراحی مدل شبیهسازی توسعه معنویت سازمانی در سازمانهای ورزشی دریافت مقاله 42 - تبیین تحولات مدیریت زنجیره تامین در مسیر هوشمند مطالعه مبتنی بر رویکرد علم سنجی دریافت مقاله 41 - تأثیر مثلث تاریک شخصیت بر رفتارشهروندی سازمان: نقش بیادبی در محیط کار و اخلاق کار اسلامی دریافت مقاله 40 - واكاوي نقش تعديلكننده مديريت مشاركتي در رابطه بين مثلث تاريك شخصيت و رفتار شهروندي سازماني كاركنان دانشگاه محقق اردبيلي دریافت مقاله 39 - طراحی مدل شبیهسازی توسعه چابکی سازمانی در بیمارستانهای استان اردبیل دریافت مقاله 38 - ارائه الگویی براي نقش زنان اینفلوئنسر رسانههاي اجتماعی در توسعه کارآفرینی 37 - بررسی تأثیر جهت گیری زیست محیطی و بسته بندی سبز بر سرمایه اجتماعی دریافت مقاله 36 - تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرک تهای بیمه با رویکرد آمیخته 35 - تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرک تهای بیمه با رویکرد آمیخته دریافت مقاله 34 - شناسایی و اولوی تبندی شاخ صهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی مطالعه موردی فروشگاه های اینترنتی کسب و کار های اردبیل 33 - شناسایی و اولوی تبندی شاخ صهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی )مورد مطالعه: فروشگا ههای اینترنتی کس بوکارهای اردبیل( دریافت مقاله 32 - واکاوی نقش مدیریت ریسک مبتن یبر هوش مصنوعی در افزایش چابکی و قابلی تهای مهندسی مجدد زنجیرۀ تأمین دریافت مقاله 31 - بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات دریافت مقاله 30 - تاثیر رهبری حکمتمحور بر رسالت حرفهای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک دریافت مقاله 29 - ارائه مدل پارادایمی بازاریابی دیجیتال در شرکتهاي دانش بنیان دریافت مقاله 28 - واکاوی نقش پاسخگویی به بازار در عملکرد صادراتی با تأکید بر میانجیگری مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط دریافت مقاله 27 - تدوین مدل عوامل مؤثر بر شایستگی مالی مدیران در شرک تهای تولیدکننده وابسته به تعاون یهای کشاورزی دریافت مقاله 26 - بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در تأثیر سرمایه اجتماعی و ظرفیت جذب بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان دریافت مقاله 25 - بررسی تأثیر جهت گیري كارآفرینانه بر تاب آوري زنجیره تأمین با نقش میانجی ظرفیت جذب و تعدیل گرري اقتصرا - 80 مقاومتی دریافت مقاله 24 - تبیین نقش آمیخته بازاریابی اخلاقی در رابطه مصرف کننذه با برنذ اخلاقی و هم آفرینی ارزش در شرایط کرونایی دریافت مقاله 23 - تبیین سهم بازار شرکت های دانش بنیان از طرق استفاده از رسانه های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری ی دریافت مقاله 22 - تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانههای حسی و همآفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه دریافت مقاله 21 - نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت دریافت مقاله 20 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر قصد خرید بیم ه تکمیلی درمان با تأکید بر نقش رفتار اخلاقی کارکنان دریافت مقاله 19 - بررسی تأثیر شایستگیهای محوری در صنعت بانکداری بر واکنشهای مثبت رفتاری مصرفکنندگان دریافت مقاله 18 - ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان دریافت مقاله 17 - تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی دریافت مقاله 16 - تأثیر ابعاد دانش بازار بر خلق فرصتهای کارآفرینانه )مطالعه موردی شرکتهای کارآفرینی شهر تهران( دریافت مقاله 15 - شناسايی ابعاد راهبردهای بازاريابی در بومگردی در راستای دستيابی به توسعه پایدار اقتصاد اجتماعی و زیست محیطی پژوهشی دیدار شناسانه 14 - شناسايی ابعاد راهبردهای بازاريابی در بومگردی در راستای دستيابی به توسعه پايدار اقتصادی، اجتماعی و زيست محيطی؛ پژوهشی پديدارشناسانه دریافت مقاله 13 - تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرفکننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده: نقش واسطهای عشق برند دریافت مقاله 12 - CSRبحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل دریافت مقاله 11 - تأثیر جو اخلاق نیروی فروش بر هویت سازمانی: نقش میانجی شادکامی سازمانی و همدلی دریافت مقاله 10 - ارزیابی میسان اثربخشی هوش اخلاقی بر مذیریت ریسک بیمارستانی و رضایت شغلی )مورد مطالعه: بیمارستان های شهر تبریس( دریافت مقاله 9 - تأثیر واکنش به تبلیغات نقط ه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری دریافت مقاله 8 - تأثیر شخصیت، شهرت و آگاهی از برند روی عملکرد برند با میانجی گری نگرش برند در صنعت هتلداری )مورد مطالعه: شهر سرعین( دریافت مقاله 7 - نقش میانجی عزت نفس در رابطه بین هوش اخلاقی و عملکرد شغلی دریافت مقاله 6 - شناسایی شایستگی های محوری راهنمایان تور بین المللی دریافت مقاله 5 - تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعديل گری شايستگیهای محوری شرکت دریافت مقاله 4 - طراحي مدل معادلات ساختاري رقابت پذيري در سطح واحدهاي ستادي شركتهاي بيمه شهر تهران 3 - تحليل روابط بين عوامل مؤثر بر مؤلفه هاي رقابت پذيري با استفاده از تكنيك همبستگي كانوني مطالعه موردی واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران 2 - شناسایی، اولویت بندی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر رقابت مندی بیمه در تهران 1 - طراحی مدل معادلات ساختاري عوامل رقابت پذیري شرکت هاي بیمه
کتاب فارسی
5 - اخلاق کسبوکار ذینفعان و رویکرد مسائل مدیریت ترجمه حسین رحیمی کلور انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی 4 - کسبوکار و اهداف توسعۀ پایدار ترجمه حسین رحیمی کلور انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی 3 - اخلاق کسب وکار(روشها و کاربردها) ترجمه حسین رحیمی کلور انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی 2 - اخلاق کسب و کار (رهیافت اخلاق فضیلت و منافع مشترک)ترجمه حسین رحیمی کلور انتشارات دانشگاه محقق اردبیلی 1 - اخلاق حرفهای با رویکرد مدیریتی ترجمه حسین رحیمی کلور انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل دریافت فایل مرتبط
برنامه هفتگی استاد در ترم جاری
| نام درس | مقطع | زمان و مکان ارائه |
|---|