حسین رحیمی کلور

مرتبه علمی: دانشیار
دانشکده علوم اجتماعی
گروه مدیریت بازرگانی
شماره تماس: 31505959
ایمیل: h_clever@uma.ac.ir
ORCID:

اینجانب حسین رحیمی کلور در سال 1348 در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشودم و از همان زمان کودکی به دلیل علاقمندی به مناسبات دینی در جلسات قرآن و نهج البلاغه شرکت میکردم و قریب به 40سال است که به صورت تخصصی در کنار تدریس علوم مدیریتی به امر قرآن پژوهی و نهج البلاغه شناسی و شرکت در مناظره های دینی اشتغال دارم.


تحصیلات

.کارشناسی زراعت و اصلاح نباتات از دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1375

.کارشناسی ارشد مدیریت مالی از دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات تهران در سال 1380

. دکترای مدیریت بازرگانی از دانشگاه پیام نور تهران در سال 1391


افتخارات

.عضو پیوسته انجمن بازرگانی کشور

.عضو پیوسته سازمان نظام مهندسی استان اردبیل

. نفر اول مسابقات اذان وزارت امور اقتصادی و دارایی سال1377


عضویت در انجمن های علمی

زمینه های تحقیقاتی

طرح پژوهش ملی (سازمان مالیاتی کشور)

بررسی وضعیت سلامت سازمانی در اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل و عوامل تاثیر گذار بر ارتقا آن(سال 1394)

مقالات انگلیسی
مقالات فارسی

61 - واکاوی نقش تعدیلگری ویژگ یهای اکوسیستم کس بوکار هوشمند در رابطه بین تسهیم دانش و رشد کارآفرینی در صنعت گردشگر ی دریافت مقاله 60 - تبیین اثر مديريت دانش مشتری بر کیفیت نوآوری از طريق چابکي استراتژيک با نقش تعديل گر شدت رقابت: مطالعهای در شرکتهای تولیدکننده تجهیزات پزشکي دریافت مقاله 59 - ارائه مدل پیامدهای کاربرد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در تبلیغات و فروش دریافت مقاله 58 - نقش قابلیت اینترنت اشیاء و شدت رقابت در رابطه بین گرایش کارآفرینی و نوآوری محصول دریافت مقاله 57 - تحلیل محتواي انواع نیوزجکینگ برندهاي گردشگري ایران مطالعه موردی برند علی بابا دریافت مقاله 56 - بررسی تأثیر کارآفرینی فناورانه ب ر رشد شرک تهای دان شبنیان ایرانی در حوزه فناوری زیستی، کشاورزی و مواد غذای ی با تأکید بر نقش میانجی دیجیتال یسازی و نوآور ی دریافت مقاله 55 - بررسی نقش جهت گیري استراتژیک بازاریاب ی سبز در پایدار ي زیست محیط ی اب نقش میانجی ظرفی ت جذب و نوآوري سبز دریافت مقاله 54 - فراتحلیل مطالعات تأث ی ر راهبرد بازاریا بي سبز بر عملکرد سازما ني دریافت مقاله 53 - فراتحلیل مطالعات تأثیر راهبرد بازاریابي سبز بر عملکرد سازماني دریافت مقاله 52 - تبیین روند تحوال ت ددریر زنجییة تأدین در دسیی هوشمندی: دطالعه دبتنی بی رورکید علمسنجی 51 - بررسی نقش جهت گیري استراتژیک بازاریاب ی سبز در پایدار ي زیست محیط ی اب نقش میانجی ظرفی ت جذب و نوآوري سبز دریافت مقاله 50 - الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز دریافت مقاله 49 - ارائه الگوی بهینه کسبوکار مبتنی بر ایجاد بازارگاههای داده در واحدهای صنعتی دریافت مقاله 48 - وا کاوی نقش مدیریت ریسک مبتنیبر هوش مصنوعی در افزایش چابکی و قابلیتهای مهندسی مجدد زنجیرۀ تأمین 47 - تحلیل کاربرد واقعیت مجازي در گردشگري فرهنگی: یک رویکرد کتاب سنجی دریافت مقاله 46 - تأثیر ابعاد رهبری کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی زنان روستایی با تأکید بر آموزش کارآفرینی در استان اردبی ل دریافت مقاله 45 - پژوهشی الگوی توسعه گردشگری هوشمند شهری مبتنی بر اکوسیستم بازاریابی مطالعه موردی: شهر تبریز دریافت مقاله 44 - واکاوی چالش ها و فرصت های هوش مصنوعی بر توسعه کارآفرینی و رشد کسب وکارهای نوپا 43 - طراحی مدل شبیهسازی توسعه معنویت سازمانی در سازمانهای ورزشی دریافت مقاله 42 - تبیین تحولات مدیریت زنجیره تامین در مسیر هوشمند مطالعه مبتنی بر رویکرد علم سنجی دریافت مقاله 41 - تأثیر مثلث تاریک شخصیت بر رفتارشهروندی سازمان: نقش بیادبی در محیط کار و اخلاق کار اسلامی دریافت مقاله 40 - واكاوي نقش تعديلكننده مديريت مشاركتي در رابطه بين مثلث تاريك شخصيت و رفتار شهروندي سازماني كاركنان دانشگاه محقق اردبيلي دریافت مقاله 39 - طراحی مدل شبیهسازی توسعه چابکی سازمانی در بیمارستانهای استان اردبیل دریافت مقاله 38 - ارائه الگویی براي نقش زنان اینفلوئنسر رسانههاي اجتماعی در توسعه کارآفرینی 37 - بررسی تأثیر جهت گیری زیست محیطی و بسته بندی سبز بر سرمایه اجتماعی دریافت مقاله 36 - تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرک تهای بیمه با رویکرد آمیخته 35 - تبیین مدل افزایش ارزش طول عمر مشتری در شرک تهای بیمه با رویکرد آمیخته دریافت مقاله 34 - شناسایی و اولوی تبندی شاخ صهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی مطالعه موردی فروشگاه های اینترنتی کسب و کار های اردبیل 33 - شناسایی و اولوی تبندی شاخ صهای کلیدی چیدمان بصری فروشگاه آنلاین با رویکرد دلفی فازی )مورد مطالعه: فروشگا ههای اینترنتی کس بوکارهای اردبیل( دریافت مقاله 32 - واکاوی نقش مدیریت ریسک مبتن یبر هوش مصنوعی در افزایش چابکی و قابلی تهای مهندسی مجدد زنجیرۀ تأمین دریافت مقاله 31 - بهبود عملکرد صادرات از طریق بررسی تاثیر مشتریگرایی فعال و قابلیت جذب دانش با نقش میانجیگری نوآوری خدمات دریافت مقاله 30 - تاثیر رهبری حکمتمحور بر رسالت حرفهای با سرزندگی سازمانی و کنشگری استراتژیک دریافت مقاله 29 - ارائه مدل پارادایمی بازاریابی دیجیتال در شرکتهاي دانش بنیان دریافت مقاله 28 - واکاوی نقش پاسخگویی به بازار در عملکرد صادراتی با تأکید بر میانجیگری مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط دریافت مقاله 27 - تدوین مدل عوامل مؤثر بر شایستگی مالی مدیران در شرک تهای تولیدکننده وابسته به تعاون یهای کشاورزی دریافت مقاله 26 - بررسی نقش میانجی مدیریت دانش در تأثیر سرمایه اجتماعی و ظرفیت جذب بر عملکرد مالی شرکت های دانش بنیان دریافت مقاله 25 - بررسی تأثیر جهت گیري كارآفرینانه بر تاب آوري زنجیره تأمین با نقش میانجی ظرفیت جذب و تعدیل گرري اقتصرا - 80 مقاومتی دریافت مقاله 24 - تبیین نقش آمیخته بازاریابی اخلاقی در رابطه مصرف کننذه با برنذ اخلاقی و هم آفرینی ارزش در شرایط کرونایی دریافت مقاله 23 - تبیین سهم بازار شرکت های دانش بنیان از طرق استفاده از رسانه های اجتماعی با نقش میانجی استراتژی نفوذ در بازار و مدیریت ارتباط با مشتری ی دریافت مقاله 22 - تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانههای حسی و همآفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه دریافت مقاله 21 - نقش رفتار اخلاقی کارکنان فروشگاههای ورزشی در رفتار خرید آنی مصرفکنندگان: با میانجیگری اعتماد و واکنش هیجانی مثبت دریافت مقاله 20 - بررسی تأثیر عوامل مؤثر بر قصد خرید بیم ه تکمیلی درمان با تأکید بر نقش رفتار اخلاقی کارکنان دریافت مقاله 19 - بررسی تأثیر شایستگیهای محوری در صنعت بانکداری بر واکنشهای مثبت رفتاری مصرفکنندگان دریافت مقاله 18 - ارائه مدل اجرایی راهبرد باز در شرکتهای دانش بنیان دریافت مقاله 17 - تأثیر ادراک مصرفکننده از برند اخلاقی و ابعاد حمایت اجتماعی بر همآفرینی ارزش برند در کرونا با توجه به نقش تعدیلگر نوع دوستی دریافت مقاله 16 - تأثیر ابعاد دانش بازار بر خلق فرصتهای کارآفرینانه )مطالعه موردی شرکتهای کارآفرینی شهر تهران( دریافت مقاله 15 - شناسايی ابعاد راهبردهای بازاريابی در بومگردی در راستای دستيابی به توسعه پایدار اقتصاد اجتماعی و زیست محیطی پژوهشی دیدار شناسانه 14 - شناسايی ابعاد راهبردهای بازاريابی در بومگردی در راستای دستيابی به توسعه پايدار اقتصادی، اجتماعی و زيست محيطی؛ پژوهشی پديدارشناسانه دریافت مقاله 13 - تأثیر خصوصیات شخصیتی برند، تعامل مصرفکننده با برند و تعامل شبه اجتماعی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده: نقش واسطهای عشق برند دریافت مقاله 12 - CSRبحران ویروس کرونا و سوء مدیریت مسئولیت اجتماعی شرکت: تحلیل واکنش کاربران شبکههای اجتماعی به اخبار منفی حول مسائل دریافت مقاله 11 - تأثیر جو اخلاق نیروی فروش بر هویت سازمانی: نقش میانجی شادکامی سازمانی و همدلی دریافت مقاله 10 - ارزیابی میسان اثربخشی هوش اخلاقی بر مذیریت ریسک بیمارستانی و رضایت شغلی )مورد مطالعه: بیمارستان های شهر تبریس( دریافت مقاله 9 - تأثیر واکنش به تبلیغات نقط ه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری دریافت مقاله 8 - تأثیر شخصیت، شهرت و آگاهی از برند روی عملکرد برند با میانجی گری نگرش برند در صنعت هتلداری )مورد مطالعه: شهر سرعین( دریافت مقاله 7 - نقش میانجی عزت نفس در رابطه بین هوش اخلاقی و عملکرد شغلی دریافت مقاله 6 - شناسایی شایستگی های محوری راهنمایان تور بین المللی دریافت مقاله 5 - تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتها بر واکنش مصرفکننده با تعديل گری شايستگیهای محوری شرکت دریافت مقاله 4 - طراحي مدل معادلات ساختاري رقابت پذيري در سطح واحدهاي ستادي شركتهاي بيمه شهر تهران 3 - تحليل روابط بين عوامل مؤثر بر مؤلفه هاي رقابت پذيري با استفاده از تكنيك همبستگي كانوني مطالعه موردی واحدهای ستادی شرکت های بیمه شهر تهران 2 - شناسایی، اولویت بندی و تحلیل عوامل تأثیرگذار بر رقابت مندی بیمه در تهران 1 - طراحی مدل معادلات ساختاري عوامل رقابت پذیري شرکت هاي بیمه


برنامه هفتگی استاد در ترم جاری

نام درس مقطع زمان و مکان ارائه
دکتری
کارشناسی ارشد

50 - بررسی تاثیر بازار یابی شبکه ای بر تصویر سازی ذهنی و تمایل به خرید, محمد جمشیدی,


49 - بررسی تاثیر مدیریت دانش و تفکر استراتژیک با نقش میانجی نوآوری استراتژیک, مهناز قیطولی, 1403


48 - بررسی تاثیر مدیریت دانش و تفکر استراتژیک با نقش میانجی نوآوری استراتژیک, مهناز قیطولی, 1403


47 - پیش بینی قصد خرید مجدد مصرف کنندگان محصولات بر اساس تجربه مشتری, افسانه شادی, 1403


46 - بررسی تاثیر مدیریت استراتزیک برعملکرد صادرات, مائده دو گوهرانی, 1403


45 - تاثیر تفکر استراتژیک مدیرانبر پیچیدگی ساختار سازمانی, رقیه پرستار, 1403


44 - تاثیر بازار یابی اینتر نتی بر اعتماد, سهیل نمکی, 1403


43 - بررسی تاثیر شاخص توسعه انسانی بر کارآفرینی, حمیده موسا خانی, 1402


42 - تاثیر بازار یابی اخلاقی بر قصد استفاده از خدمتبا میانجی گری ارزش درک شده برند, کیانوش مرسلی هیر , 1402


41 - بررسي تاثير مسئوليت هاي اجتماعي و رقابت بازار محصول بر عملکرد شرکت با توجه به نقش واسطه اي ارزش برند (مورد مطالعه:, مصطفی اسمی زاده, 1402


40 - بررسی تاثیر انگیزه های مشتری، ادراک مشتریاز استراتژی های عاطفی, علی بخشی, 1402


39 - بررسی تاثیر قدرت نگرش به برند بر عملکرد بازاریابی با میانجیگیری دلبستگی به برند, لیلا جوان معصومی, 1402


38 - بررسي تاثير بازاريابي چريکي بر روند معاملات رمز ارزها و NFT ها با نقش ميانجي تبليغات دهان به دهان الکترونيکي, عرفان فروزنده دل, 1402


37 - بررسی تاثیر هوش کلامی بر روی جذب و حفظ مشتری, رامین فلاحی, 1402


36 - تاثیر قدرت اجتماعی برندبر توسعه تجارت الکترونیک, علیرضا آقازاده, 1401


35 - بررسی تاثیر بازار یابی اخلاقی بر ترفیع فروش, حمید رضا استوار, 1401


34 - تاثیر درک فضیلت سازمانی بر عملکرد کار کنان, سمیرا کاظم زاده قندیلو, 1401


33 - بررسی تاثیر مهارت های مدیریتی و اعتماد آفرینی, بهرام فریادی, 1400


32 - تاثیر مسئولیت اجتماعی و قابلیت بازار یابی, عبدالله علیزاده, 1401


31 - بررسی ارتباط بین کنترل های بازار یابی, بهمن محمد پور آرایش, 1401


30 - بررسی تاثیر مسِولیت پذیری اجتماعی بر روی اشتیاق اجتماعی, محمد نظری, 1401


29 - بررسی تاثیر هوش رقابتی بر عملکرد کسب و کار های خانگی, آرزو مهدویان, 1401


28 - نقش مردم محلی بر احیا منابع طبیعی و فرهنگی, پریسا فرخ تبار, 1400


27 - بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر شهرت برند, الهام براتی, 1400


26 - تاثیر تکنیک های حسابداری مدیریت, بهزاد ولی زاده, 1400


25 - نقش خدمات اکوسیستم های فرهنگی, خبات احمدی, 1400


24 - بررسی تاثیر کیفیت مدیریت استراتژیک, نسرین نادری شیران, 1399


23 - روش های موثر بازاریابی گردشگری, امین سنمار اصل, 1400


22 - بررسی تاثیر رفتار مسئولانه و اعتماد به برند, حسین محمد پور, 1400


21 - تاثیر وانش به تبلیغات نقطه خرید, مصطفی شیر نژاد مغانلو, 1399


20 - بررسی تاثیر شخصیت برند, رقیه قولی, 1399


19 - بررسی ارتباط بین کنترل های بازار یابی, بهمن محمد پور آرایش خواه, 1398


18 - بررسی تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی, رسول غفاری خضر لو, 1398


17 - بررسی تاثیر ابعاد بازار گرایی و تبلیغات, حسن جریتی, 1398


16 - بررسی تاثیر ابعاد بازار گرایی و تبلیغات مبتنی بر شیوه شفااهی بر عملکرد با نقش واسطه ای ترجیح مشتریان برند, حسن جرئتی, 1398


15 - بررسی تاثیر کانال توزیع چند گانه بر شخصیت برند و رفتار خرید مشتریان, بنفشه پار سا مهر, 1398


14 - بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر واکنش مصرف کننده با نقش تعدیل کنندگی شایستگی محوری, نادر اسکندری, 1398


13 - بررسی تثیر ارتباطات بازار یابی برند سازمانی با میانجی گری اعتماد و ریسک درک شده, فهیمه کاویان پور, 1398


12 - تاثیر ادراک شناختی و تصویر ذهنی بر شهرت مقصد گردشگری با میانجی گری اعتماد به مقصد گردشگری, صبا مرادی, 1398


11 - بررسی تاثیر استراتژی های سرمایه گذاری بر عملکرد مالی و غیر مالی با نقش میانجی گری نوآوری, سمیه فروزنده جونقانی, 1398


10 - بررسی تاثیر نا امنی شغلی بر رفتار غیر اخلاقی کار کنان, رقیه سجاد پور, 1398


9 - تاثیر شخصیت شهرت و آگاهی از برند, فاطمه عزیزی, 1398


8 - بررسی تاثیر ناامنی شغلی بر بهداشت روانی, عسکر باغبان رحیمی, 1398


7 - شناسایی و بررسی کارایی قابلیت های تخصصی بازر یابی خدمات بر عملکرد, مینا سلمانی, 1396


6 - بررسی تاثیر نقش دانش بازار بر خلق فرصت های کار آفرینانه, سارا حسینی, 1396


5 - بررسی عوامل موثر بر خرید کالاهای داخلی در ایران, علی فتحی میر کوهی, 1395


4 - شناسایی عوامل موثر بر حضور گردشگران داخلی در جشنواره های , معصومه محمد تبار, 1395


3 - شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه گردشگری پزشکی, کاملیا شریفی چلنبر, 1396


2 - بررسی تاثیر مدیریت دانش بر ارزش افزایی و وفاداری مشتریان, سکینه سلمان زاده, 1396


1 - بررسی اثرنوسانات قیمت نفت و نرخ ارز بر روی شاخص صنعت بورس اوراق بهادار, وحید فخیمی, 1396