ماهرخ دهقانی

مرتبه علمی: دانشیار
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
گروه بیومکانیک ورزشی
شماره تماس:
ایمیل: m.dehghani@uma.ac.ir
ORCID:
201420152016201720182019202020212022202320241442111124222638
AllSince 2019
Citations146134
h-index76
i10-index43


تحصیلات

کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه ارومیه

دکترای رفتار حرکتی از دانشگاه قاضی آنکارا


افتخارات

عضویت در انجمن های علمی

رشد حرکتی

روانشناسی ورزشی

یادگیری حرکتی

اصول و روش شناسی تمرین


زمینه های تحقیقاتی

مقالات انگلیسی
مقالات فارسی

12 - اثر بريس زانو بر دامنه فعاليت الكتريكي عضالت اندام تحتاني سالمندان، طب توانبخشي 11 - بررسي اثر استفاده همزمان بريس زانو و ارتز پا بر كنترل پاسچر سالمندان طي راه‌رفتن، پژوهش توانبخشي در پرستاري 10 - بررسي رابطه خوش بيني تحصيلي و خودتنظيمي تحصيلي در مدرسه با كمك طلبي تحصيلي دانش آموزان ورزشكار، روان‌شناسي مدرسه و آموزشگاه 9 - نقش رضايت از تحصيل و اميد به تحصيل در پيش بيني سازش‏ يافتگي تحصيلي دانشجويان تربيت‏ بدني، پژوهش در ورزش تربيتي 8 - تدوين مدل استراتژي‌هاي بازاريابي بر وفاداري به برند در بين مصرف‌كنندگان كالاهاي ورزشي ايراني با نقش ميانجي تبليغات ويروسي، مطالعات راهبردي ورزش و جوانان 7 - نقش اخلاق تحصيلي و كمك‏ طلبي تحصيلي در پيش ‏بيني فريبكاري تحصيلي دانش ‏آموزان ورزشكار در دوران شيوع كرونا، اخلاق زيستي 6 - بررسي تاثير استفاده از بريس زانو بر كنترل پاسچر سالمندان در دو راستاي داخلي-خارجي و قدامي-خلفي طي راه رفتن، پژوهش توانبحشي در پرستاري 5 - چگونگي آموزش در باشگاه‌هاي ورزشي شهر تهران: روش غيرخطي در مقابل روش خطي، پژوهش در مديريت ورزشي و رفتار حركتي 4 - مقايسه تأثير روش‌هاي تمريني خطي و غيرخطي بر متغيرهاي كينماتيك در فرود: راهكاري براي پيشگيري از آسيب ACL، طب توانبخشي 3 - تاثير خود پنداره تحصيلي بر اشتياق تحصيلي با نقش واسطه اي انگيزش مشاركت ورزشي در بين دانش آموزان، روان شناسي مدرسه 2 - ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺄﺛﯿﺮ راﻫﺒﺮدﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮ وﻓﺎداري ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺪ ﻣﺼﺮفﮐﻨﻨﺪﮔﺎن ﮐﺎﻻﻫﺎي ورزﺷﯽ اﯾﺮاﻧﯽ، روﯾﮑﺮدﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ورزﺷﯽ 1 - تاثير هشت هفته تمرين راه رفتن االستيكي بر الگوي توزيع فشار كف پايي در زنان مبتال به كمردرد مزمن طي راه رفتن، مجله پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تبريز و خدمات بهداشتي درماني تبريز


برنامه هفتگی استاد در ترم جاری

نام درس مقطع زمان و مکان ارائه
دکتری
کارشناسی ارشد